Mee op stage in het rusthuis

Vandaag ben ik slechts een half dagje kunnen gaan omwille van mijn triadisch gesprek.
Ik ben samen met de leerlingen op stage geweest in het rusthuis.
Ik vond dit een unieke ervaring. Zo heb ik gezien wat de leerlingen precies allemaal doen in het rusthuis (voornamelijk logistiek), zoals netbroekjes sorteren per maat en verdiep, leeggoed ophalen, gewassen kledij in de juiste kastjes leggen, ...
Wat mij vooral verbaasd heeft is de rust. Er zijn heel wat momenten geweest waarop de leerlingen niets te doen hadden en rustig op een stoel konden zitten. De aanwezige juf heeft mij wel verteld dat dit niet altijd zo is.

Aangezien we maar een 2-tal uurtjes in het rusthuis geweest zijn, kan ik hier verder niet veel over kwijt. Op naar morgen!

Joke

Reacties

Populaire posts van deze blog

Babbels, weetjes en nieuwe ervaringen

Le tour de Lokeren

Afscheid nemen